petek, 22. maj 2015

Baletka

Inspiracijo sem dobila pri N-evi in njena voščilnica mi je bila zares všeč, zato sem poskušala narediti voščilnico čim bolj podobno njeni. Digi štampiljka je od All dressed up. Voščilnica je spet v rjavih tonih, sem opazila, da zadnje čase delam voščilnice v bolj rjavih odtenkih, bo to rjavkasto obdobje minilo, vendar bo prišla spet nova stvar in potem bom še z njo čisto obsedena ;))





Izziv:
 cutecardthursday: School or sports !

7 komentarjev:

  1. Ljubka baletka! Všeč mi je tvoje "rjavo" obdobje. :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Glede na to, da je rjava v vseh odtenkih tudi meni zelo všeč, mi je všeč, kar vidim zadnje čase pri tebi. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Larisa,vidim,da spet pridno ustvarjaš.Sem kar pogrešala tvoje objave.Prav vse voščilke so zelo lepe in zanimive.Bravo!!!
    Bliža se konec šolskega leta in kmalu boš imela več časa tudi za ustvarjanje :)

    OdgovoriIzbriši
  4. rjava je meni tudi lepa:)))
    balerina pa cukercek:)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je. Tako izbira barv, kot lepo pobarvan motiv. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo si jo pobarvala, krasni so to rjavi toni. Tako nežno in z vintage pridihom.

    OdgovoriIzbriši
  7. Nežen vintage in zelo lepo barvanje motiva :).

    OdgovoriIzbriši