ponedeljek, 12. oktober 2015

Roza pentlja

Odločila sem se, da se tudi jaz pridružim dobrodelni akciji Roza pentlja, ki jo imajo v Craft-alnici in tukaj je voščilnica, ki sem jo naredila ;-)) Tudi ta objava je bolj kratka, saj imam zadnje časa  veliko dela in že tako mi ostane malo časa za ustvarjanje, kaj šele za pisanje.



10 komentarjev:

  1. Zelo je lepa :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama tudi v tokratnem dobrodelnem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. lepa mi je:)) tako sposceno deluje:))) pravzaprav smo vse zenske male puncke:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je, zelo je simpatična.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo je lepa, Krasen motiv deklice s pentljico. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito damico si naredila za našo dobrodelno Craft-alnico. V živo je še veliko lepša kakor na slikici.
    Hvala, da si z nami, pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. O kakšen lušten motiv. Tale deklič v roza oblekici z mašnico je prav simpatičen. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Simpatična voščilnica z roza pentljo, hvala, ker z njo sodeluješ na dobrodelnem izzivu v CRAFT-alnici. Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši