nedelja, 28. december 2014

Abraham

Tokrat je tale knjiga-voščilnica, ( ki jo delam prvič ) narejena po naročilu. Ker se vsekega naročila zelo veselim sem zavihala rokave in se lotila dela. Mislim , da je tale knjiga-voščilnica za prvič kar dobro uspela, kajti tisti, ki jo je dobil je bil zelo vesel.

Vsakega komentarja bom zelo vesela :)











5 komentarjev:

  1. Ostala sem brez besed in kar strmim in strmim.Za prvič si jo izdelala vrhunsko.Izbrala pa si tudi lepe papirje in embosirno srajčko.Uauuu!!!
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo kako lepo, prav primerno za abrahama.Zelo mi je všeč embosing vzorec, se strinjam z Urško, res vrhunsko izdelano. Čestitam!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole si pa vrhunsko izpeljala. Knjigica za vikat. Barva je moja, ker "diši" po čokoladi mmmmnjami. Sem vesela, da sem po naključju prišla na tvoj blog. Lepe stvari imaš in vidim, da si frišna blogerka zato dobrodošla v naš ustvarjalni svet....ko si enkrat not, ne moreš ven. čao

    OdgovoriIzbriši